czwartek, 21 sierpnia 2014

NYC

Drugi dzień - orientation w Nowym Jorku :)
Dzisiaj po śniadaniu oglądaliśmy prezentację na temat naszej wymiany. CIEE zapewniało nas, że możemy dzwonić do nich, kiedy chcemy i  w każdej sytuacji. Potem dzieliliśmy się na mniejsze grupy ( byłam w Blue Team ). Na początku musieliśmy założyć opaski na oczy przed wejściem do sali. Trzymało się jedną ręką liny i trzeba było znaleźć wyjście z kółka. Co parę minut ktoś pytał się, czy potrzebujemy pomocy. Po 10 minutach chodzenia kazali nam zdjąć opaski. Oczywiście jedynym wyjściem z kółka było poproszenie o pomoc ;) Sprawdzali, czy gdybyśmy mieli trudną sytuację, czy zapytalibyśmy o nią. Potem przedstawiliśmy się i graliśmy w różne gry.
Do NY dotarliśmy na godzinę 13. Naszym pierwszym punktem był Empire State Building.  Weszliśmy na samą górę i robiliśmy dużo zdjęć ;) Następnie odwiedziliśmy sklep z pamiątkami. Kupiłam 15 pocztówek i 2 koszulki z napisem: I love NYC. Kolejnym punktem podróży była wycieczka statkiem i obejrzenie Statuy Wolności. Końcowym punktem była restauracja na Times Square. Wróciliśmy do hotelu na ostatnie spotkanie przed naszymi lotami.
Wiem, że wolicie oglądać zdjęcia, więc wstawiłam ich więcej: