czwartek, 20 listopada 2014

Spotkanie z exchange studentami

Przepraszam was, że znowu nie pisałam ale przez te tygodnie byłam naprawdę zajęta. W poprzednim tygodniu miałam spotkanie z moją koordynatorką. Opiekowaliśmy się psami w sklepie i szukaliśmy im nowych domów. To było nasze drugie spotkanie za wszystkimi wymieńcami w moim regionie. W końcu mogliśmy się lepiej poznać po 3 miesiącach hahah Rozmawialiśmy z 4 godziny i następnie pojechaliśmy do restauracji. Po spotkaniu, wróciłam do domu, szybko się przebrałam i pojechałam do kręgielni, żeby spotkać się z koleżanką z Rosji i jej innymi znajomymi :) Poznałam dziewczynę ze Słowacji i jednego chłopaka z Rosji. Bardzo dobrze się bawiliśmy razem.
Przez tydzień chodziłam na dwa treningi; koszykówki i cheerleading. Koszykówka była bardzo trudna dla mnie. I teraz możecie się śmiać ale te dziewczyny trenują od 12 lat, a ja lubię grać dla zabawy. Miałam godzinę w-f, 3h kosza i 2 cheerleadingu. W końcu wybrałam cheerleading i jestem z tego zadowolona.
W przyszły weekend pojadę do większego miasta na zakupy, potem będzie święto Dziękczynienia, a za dwa tygodnie jadę do Chicago :) Już nie mogę się doczekać!
U mnie już pada śnieg i jest około 15 stopni na minusie brrr strasznie zimno!
Postaram się napisać w przyszłym tygodniu albo za dwa tygodnie...



Luiza, Estella i ja


Mój rysunek na plastyce

Babeczka z Cupcake Factory

Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz