czwartek, 26 czerwca 2014

WIZA, bal gimnazjalny, Orange Warsaw Festiwal i inne

Wiza

Dwa tygodnie temu pojechałam do ambasady amerykańskiej.  Czekałam w dużej kolejce, żeby wejść do środka ale w końcu się udało! Przechodziłam przez kontrolę biletów. Następnie podchodziło się do okienka, gdzie dostałam numerek do konsula (jak na poczcie ;)) i odcisnęłam swoje palce. Kiedy podeszłam do pani konsul - była bardzo miła. Przywitałyśmy się po Polsku, a następnie kontynuowałyśmy rozmowę po Angielsku. Pytała mnie gdzie jadę, po co, co będę tam robiła, na jak długo itd. Generalnie spędziłam tam około 1h (sądziłam, że będę tam dłużej). Zabrali mi paszport i po "3 dniach roboczych" dostałam go z powrotem wraz z wizą. Niestety przyznali mi tylko 10 miesięcy, a nie cały rok :(

*osoby, które nie ukończyły 18 roku życia wchodzą z rodzicami (przy najmniej tak było w moim przypadku)

Bal gimnazjalny

W piątek -tydzień temu miałam w szkole bal gimnazjalny. Wraz z moimi koleżankami bardzo dobrze się bawiłyśmy. Oczywiście nie był to typowy amerykański "prom":)

Orange Warsaw Festiwal

14 czerwca byłam razem z moimi koleżankami na Orange Warsaw Festiwal. Miałyśmy miejsca na trybunach. Uwaga!  Myślałyśmy, że te miejsca będą bardzo dobre, bo możesz usiąść jak zmęczysz się tańczeniem. U nas wszyscy siedzieli, nie było tak, że ludzie stali. Moim zdaniem lepiej jest dopłacić te 50 zł i być na płycie, bo można wtedy też usiąść na trybunach :) 
My słuchałyśmy koncertu: 








Paczka dla host rodziców

Parę dni temu wysłałam paczkę ze słodyczami do hostów. Włożyłam tam torcik waflowy, 2 kubki, ptasie mleczko, dwie czekolady, krówki, kartkę i michałki. Napisali, że bardzo im się podobało i dostali taką paczkę pierwszy raz odkąd zaczęli przyjmować exchange studentów (zaczęli 6 lat temu:))
Też możecie wysłać taki prezent swoim host rodzicom. Na pewno bardzo się ucieszą :)
Wysłałam ją priorytetem i doszła w 8 dni.

słodycze ;)

tak wyglądała paczka :)

Ola






5 komentarzy:

  1. Ile cię kosztowało wysłanie tej paczki? Też bym wysłała (jak już dostanę rodzinę xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Około 130 zł za priorytet, a normalna 70 zł. Tylko moja szła ok. 8 dni, a zwyczajna podobno idzie ok. miesiąca lub więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaję do mojej listy z blogami wymieńców , ok ?

    OdpowiedzUsuń
  4. rozumiem, że idziesz teraz do liceum :) po powrocie idziesz ze swoim rocznikiem do 2 klasy czy cofasz się do 1 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne możesz mnie dodać :)
    Tak idę teraz do liceum, nie wiem jeszcze. Pojawiła taka możliwość, że pisałabym maturę w Stanach, wtedy poszłabym do 2 klasy ale narazie wybieram pójście do 1 klasy.

    OdpowiedzUsuń