czwartek, 16 października 2014

Happy birthday Ania!!!

Wszystkiego najlepszego Aniu!!! Szczęśliwej 16!!! Chciałam Ci życzyć wszystkiego najlepszego, żebyś spędziła jak najlepiej 3 lata liceum. Żebyś była zawsze szczęśliwa i spełniła swoje marzenie o wygranej w brytyjskim X-Factor! Chcę żebyś zawsze wiedziała, że będę Cię wspierała w każdym Twoim marzeniu <3 Zawsze możesz na mnie liczyć :) Bardzo mi Ciebie teraz brakuje, naszych wygłupów, rozmów o chłopakach, nie spania po nocach, kiedy śpimy u siebie, robienia muffinek, tenisa, zakupów z Tobą i wiele wiele innych rzeczy. Nie mogę przestać wyobrażać sobie momentu, kiedy się zobaczymy po mojej wymianie. Pewnie będę się tak cieszyła, że zacznę płakać i nie puszczę Cię przez jakieś 2 miesiące.
Pamiętam, kiedy Ty wyjechałaś do Anglii na dwa lat. Przypominam sobie, jak pokazywałaś mi swoje mieszkanie na Skypie i jak robiłam dla Cie projekt do Twojej szkoły :) Najlepsze byłe te chwile, kiedy wracałaś do Polski i te emocje, które towarzyszyły nam, kiedy się spotykałyśmy na święta. Pamiętam również, kiedy musiałaś odjechać. Stałam na balkonie i płakałam, a Ty płakałaś wsiadając do taksówki. Byłyśmy wtedy takie małe, a jednak nasza przyjaźń wzmocniła się po tym rozstaniu.
Składam Ci życzenia na blogu, ponieważ wiem, że paczka którą Ci wysłałam dojdzie dopiero w przyszłym tygodniu. Bardzo Cię kocham <3









Jak byłyśmy małe :3



Ola (Twoja siostrzyczka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz