sobota, 25 stycznia 2014

Najnowższe informacje

Znalazłam ostatnio stronę na Facebooku z osobami wyjeżdżającymi na rok 2014/2015. Jest na razie 25 członków lecz młodzież jest z całego świata z Włoszech, Hiszpanii itd. Strona nazywa się: Exchange to the U.S. 2014/2015 with CIEE. Polecam stronę CIEE, można  się tam zalogować:  http://www.ciee.org/highschool/. Nasz koordynator lub koordynatorka powinien dać nam login i hasło. Ja jeszcze go nie dostałam. Na stronie są  filmiki z osobami z wymiany i wypowiadającymi się host rodzinami.
Ola




















5 komentarzy:

  1. A ty nie jedziesz przypadkiem z CHI? czy tylko tak mi sie wydaje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, jadę CIEE z tego co pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nasz koordynator lub koordynatorka powinien dać nam login i hasło. Ja jeszcze go nie dostałam." - i prawdopodobnie go nie dostaniemy ;c Pisałam do mojej koordynatorki, cisza, tak samo jak z odpowiedzią bezpośrednio od CIEE ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mi powiedziała, że ona załatwia wszystko sama na tej stronie. Szkoda, że my tego nie dostajemy, chyba osoby z innych państw dostają ;(

    OdpowiedzUsuń