sobota, 25 stycznia 2014

Kilka słówek... o mnie

Jest mega późno ale po zwycięskiej walce ze wstawieniem zegara do doliczania nie chcę mi się spać!
Nie wiem o czym napisać tego posta, żeby był związany z wyjazdem, więc naskrobię coś o sobie.
Za 2 miesiące będę miała 16 urodziny ;) Od paru lat uczę się francuskiego i angielskiego. Będąc w Stanach chciałabym (o ile to możliwe) utrzymać poziom drugiego języka. . Wiem, że nie będzie on tak wysoki jak przed wyjazdem ale jednak... może jest jakaś szansa.
Z tych przyjemniejszych rzeczy:
Oprócz zainteresowania podróżami i zwiedzania Świata lubię, a wręcz uwielbiam projektować ubrania.
Jestem już finalistką konkursu modowego w szkole, teraz czekam na swój wielki dzień w konkursie Young Fashion Day 2014. Mianowicie czekam z niecierpliwością na pokaz strojów wykonanych przez finalistów - czyli też przeze mnie. Jutro jadę kupić materiały z mamą, abym mogła zacząć szyć sukienki. Nie mogę się doczekać!!! Tematem był wiersz Bolesława Leśmiana "W malinowym chruśniaku".
W szkole miałam również swoją wystawę prac plastycznych i zajęłam 3 miejsce w konkursie plastycznym Młodzi Zdolni 2013.
Chyba na razie to wszystko. Pozdrawiam wszystkich czytelników i wymieńców!
    

                      
"Uważaj o czym marzysz, bo może się spełnić"

Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz